20100821

Jag vill hitta mitt drömhem.
Jag begär inte mycket.
Ett hus på landet, smart uppvärmning (läs billig), och lite mark.

Jag vill förverkliga alla de där idéerna som jag har och jag vill göra det nu!
Jag längtar såååå.
Jag vill inte vänta mer nu.
Alla som har lust att anställa en inrednings"arkitekt" se hit.
Jag är en inte ännu färdigutbildad men otroligt driven tjej som lever för inredning.
Snälla anställ mej så att jag kan ha råd med mitt drömhem och samtidigt få jobba med det jag älskar. ;)





Bilder snodda från www.allovertheplace.nätet

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman, jag vet hur det känns. Jag längtar också otroligt mycket efter en egen gård. Snart så..... Pussar!

2010-08-22 @ 09:23:35
URL: http://lillangen.blogspot.com
Postat av: tokmamma

Likt dig är inredning livet! Njuter av att förverkliga idéer. Drömhuset har jag redan hittat eller nåt liknande, möjligt. Billig uppvärmning, nää, Min dröm var dock inte landet så jag bor i villa i segregerade förorten. Har testat hus på landet med billig uppvärmning. Kände mig ensammast i vägen. Kram T

2010-08-23 @ 07:43:36
URL: http://tokmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0