20100825

Ibland, (läst alltid) så är det så jävla underbart att vara mamma till min Hampus.
Jag har aldrig träffat en unge som är så fantastisk som han.
Förmodligen är det just för att han är min unge.
Unconditional love och allt det där.

I morse vaknade han av kaffebryggaren och smög upp, lite förvånad av att någon vaknat innan honom.
Jag stod och sminkade mej i godan ro när det plötsligt stod en kille i dörröppningen.
(Han skrämde halvt ihjäl mej, skitungen)
"Oj va länge jag sov i dag va?"
Klockan var tio i sju. ;)

Simon är sjuk och ska vara hemma i dag.
För en timme sedan fick jag ett sms.
"Hampus vill till dagis med motiveringen att
citat; han ska börja skolan sen, så han måste nog till dagis varje dag"

Min underbara gullunge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0