20100905

Kalas och vänner i all ära.

Jag trivs ganska bra med ensamheten och lugnet.

Det är få saker som är så rogivande som en promenad i skogen med hundarna.

Speciellt nu när skogens eget guld glimmar bland mossan.

Fick i dag även en flachback till tiden då jag var barn.

Idag slaktades det nämligen tuppar på lillängen.

Å vad jag längtar efter min egen gård.

Var lite rädd för hur Hampus skulle reagera.

Han vill ju inte ens att man ska döda flugor.

"De vill nog leva."

Men han skulle prompt se på.

Jag blev förvånad över hur bra han tog det.

Min bonnaunge. ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket fint inlägg. Du är fin du Jenny.

2010-09-06 @ 09:12:04
URL: http://lillangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0